مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:152024-01-06سياسي

 تدوین برنامه عملیاتی، گام مهم در پیشبرد اهداف برنامه هفتم توسعه است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: نقش سازمان مدیریت و برنامه ریزی در تدوین برنامه عملیاتی و گام هایی که برای برنامه عملیاتی باید برداشته شود از اهمیت بالایی برخوردار است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: نقش سازمان مدیریت و برنامه ریزی در تدوین برنامه عملیاتی و گام هایی که برای برنامه عملیاتی باید برداشته شود از اهمیت بالایی برخوردار است.

نشست روسای گروه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با معاون برنامه های توسعه و امور برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه کشور در محل سالن جلسات این سازمان برگزار و در آن در خصوص برنامه هفتم توسعه، موارد کلیدی و جزییات آن مطرح شد.

مرتضی بهزادفر رییس سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی در این نشست با بیان اینکه در پیشبرد اهداف برنامه هفتم توسعه، یکی از گام های مهم، تدوین برنامه عملیاتی است، اظهار کرد: با هدف تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه و پیشبرد آن در استان، دوره آموزشی برنامه هفتم توسعه و در خصوص ابعاد و جزییات آن موارد کلیدی بیان و در نشست با روسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با تفسیر بیشتر، این موارد مطرح شد.

در ادامه این جلسه معاون برنامه های توسعه امور برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه کشور در سخنان خود، نقشه راه تدوین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 تدوین برنامه عملیاتی، گام مهم در پیشبرد اهداف برنامه هفتم توسعه است

 تدوین برنامه عملیاتی، گام مهم در پیشبرد اهداف برنامه هفتم توسعه است